خرید شمع هپی برس دی در انواع مختلف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید شمع هپی برس دی در انواع مختلف
نوشته شده در پنج شنبه 27 آبان 1400
بازدید : 128
نویسنده : مجتبی

در این متن انواع شمع هپی برس دی برای شما توضیح داده شده است در زمان خرید آنلاین دیدگاه بازتری برای انتخاب شمع هپی برس دی داشته باشید.

خرید شمع هپی برس دی در انواع مختلف

 

آیا تا به حال شمع هپی برس دی خریده اید؟ شمع های تولد امروزه یکی از پرکاربرد ترین اشیا زندگی هستند که برای جشن ها و مراسم های تولد در انواع مختلف مانند شمع اشیا، شمع های عددی، شمع تاریخ، شمع عروسکی و… از آنها استفاده می شود. در بین شمع های تولد معمولا شمع های عدد و شمع هپی برس دی از پرطرفدارترین نمونه های مورد استفاده برای جشن تولد می باشد که از زمان قدیم تا به امروز حتی با وجود طراحی شمع های جدید نیز میزان فروش آنها کم شده است.

انواع شمع تولد :

شمع های تولد دارای انواع بسیار زیادی از لحاظ جنس، رنگ، طراحی می باشند اما در این متن از لحاظ ظاهری شمع ها را تقسیم کرده ایم، هر کدام از شمع ها دارای کاربرد یکسان برای قرارگیری روی کیک تولد هستند و تفاوتی در کاربرد با یکدیگر ندارند.

 

1 ــ شمع های عددی :

شمع های عددی در بین شمع های پرطرفدار برای جشن تولد در رتبه اول قرار می گیرد، با وجود شمع های متنوع در بازار و شمع هایی که هر روزه با توجه به تم های جدید طراحی می شوند اما باز هم بیشتر مردم دوست دارند که در روز تولد سن خود را با شمع عدد نمایش دهند.

شمع های عددی در رنگ ها و طرح های متفاوتی عرضه می شوند و شما می توانید در بین آنها با توجه به تم مورد نظر خود یکی را با رعایت هماهنگی انتخاب کنید، برای مثال:

·          اگر جشن تولد یک دختر خانم می باشد، شما می توانید یک شمع صورتی رنگ با نمایش سن او انتخاب کنید.

·         اگر جشن تولد یک آقا می باشد، شما می توانید از طراحی جدید شمع های طلایی و فلزی استفاده کنید.

·          اگر جشن تولد یک خانم می باشد شما می توانید از طراحی شمع های مخمل استفاده کنید.

·         اگر جشن تولد یک پسر بچه است، شما می توانید از شمع های عدد رنگ شده و اکلیلی در رنگ های خنثی برای روی کیک استفاده کنید.

 

2 ــ شمع هپی برس دی :

شمع هپی برس دی در بین شمع های پرطرفدار و پرفروش بعد از شمع های عددی در رتبه دوم قرار می گیرد، این شمع همیشه با متن happy birthday یا متن تولدت مبارک در رنگ ها، طرح ها و با جنس های متنوع طراحی می شود، البته قابل ذکر است که شمع happy birthday معمولا توسط  افرادی خریده می شود که قصد سوپرایز کردن و اجرای جشن تولد برای افراد دیگر را دارند.

شمع هپی برس دی معمولا در اندازه 15 * 15 و وزن 40 گرم با جنس پارافین طراحی می شود تا نوشته در متن بسیار بزرگ به صورت کامل دیده شود، اما شما می توانید از اندازه های دیگر آن نیز مانند 10*15 ، 15*20 ، 10* 5 و… نیز استفاده کنید.

در زمان خرید شمع هپی برس دی شما با شمع های متفاوت با ویژگی های متفاوت روبرو خواهید شد که در این قسمت آنها را توضیح خواهیم داد.

 

جنس شمع هپی برس دی :

تمامی شمع ها مانند شمع های عددی، شمع های عروسکی ، شمع هپی برس دی و… از جنس پارافین و موم ساخته شده اند اما در طراحی جنس آنها گاهی اوقات برای خاص بودن شمع از مواد دیگری نیز استفاده می شود تا تفاوت های ویژه ای در شمع ایجاد کند.

برای مثال گاهی در برخی از نمونه های شمع هپی برس دی جنس دارای استحکام بیشتری می باشد یا در پارافین شمع از مواد معطر استفاده شده است تا در زمان سوزاندن شمع تولد عطر محیط تولد را فرا بگیرد.

همچنین در برخی از شمع ها از موادی استفاده شده است تا رنگ نور شمع با رنگ شعله واقعی تفاوت داشته باشد، برای مثال به جای رنگ های نارنجی ، زرد و قرمز اگر شما شمع های هپی برس دی آبی خریداری کرده اید، رنگ شعله آبی می باشد یا اگر شما شمع هپی برس دی بنفش خریداری کرده اید، رنگ آن نیز بنفش می باشد.

 

 جنس آهنی برای شمع هپی برس دی :

یکی دیگر از طراحی جدید برای شمع تولد مخصوصا برای تولد مردان، شمع های آهنی با استحکام بسیار زیاد می باشد، این شمع ها متن هپی برس دی روی آهن طراحی شده است و در قسمت بالای شمع یک پلاستیک سوزاننده قرار گرفته است که شما می توانید آن را بسوزانید تا شمع روشن شود.

از مزایای شمع های هپی برس دی فلزی می توان به نگهداری آن تا سالها حتی بعد از تولد نیز اشاره کرد اما از معایب آن می توان به یکبار مصرف بودن شمع ها اشاره داشت.

جنس مخمل برای شمع :

برخی از شمع ها از جنس مخمل هستند، این شمع ها را می توانید شمع های عادی که از پارافین ساخته شده اند تصور کنیم، تنها روی شمع های هپی برس دی یک لایه بسیار ظریف از پارچه مخمل کشیده است و به جنس پارافین چسبیده شده است. مسلما این رویه باعث زیبایی شمع در رنگ های متنوع می شود و برای تولد افراد نوجوان و بزرگسال می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

رنگ شمع های هپی برس دی :

1 ــ شمع های رنگ شده :

از پرفروش ترین نمونه های شمع های هپی برس دی را می توان شمع های ساده و رنگ شده معرفی کرد، در این شمع ها رنگ روی پارافین شمع زده شده و شمع به سادگی می تواند با هر تم و هر کیک هماهنگی داشته باشد.

تصویر5

2 ــ شمع های اکلیلی :

در این نمونه ها شما روی شمع هیچ رنگی را مشاهده نمی کنید، بلکه روی شمع اکلیل های رنگی قرار دارند، برای مثال شمع های هپی برس دی اکلیلی طلایی ، قرمز، مشکی، صورتی و… این شمع ها بسیار زیبا هستند اما از قیمت بیشتری نسبت به شمع های رنگ شده برای فروش استفاده می کنند.

3 ــ شمع های چاپی :

برخی از شمع های تولد از رنگ یا اکلیل نیستند بلکه یک تصویر روی پارافین شمع هپی برس دی چاپ شده است.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: